BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 7, 2009

sekian lama~

Assalamualaikum wbt...

huhu..sekian lama aku tak update blog nih, akhirnya berkesempatan jua.
walaupun tak punya sebarang idea sekarang, tapi kalau tak usik langsung macam sedih la pulak..haha
dah lebih kurang 2 bulan lebih aku tak jenguk ke sini.
lama tu juga la aku tak gunakan ejaan skema dalam hidup aku semasa menaip..hoho
anyway, aku rasa dalam jangka masa yang agak lama ni, macam-macam dah terjadi dalam hidup aku.
yang menggembira kan, yang menyakitkan..macam-macam lah..
perkara yang melegakan..aku dah settlekan lesen aku..
walaupun takat lesen motor je, syukur juga lah..
dari semester lepas tergantung..lama tu..orang lain dalam sebulan 2 dah siap..
haha..
sekarang ni, ada benda yang tak selesai lagi..
masalah aku dalam perhubungan..hal macam ni, dari kecik lagi aku tak pernah tahu macam mana nak settle..
aku terus-terusan berasa betapa teruknya diri aku..
tapi tetap tak tahu macam mana nak kembalikan keadaan kepada yang asal..
tetap tak tahu macam mana nak kembali bekerjasama dengan orang tu..
macam mana ya?
aku ni dah la sangat-sangat tak ada keyakinan diri..
hurm..sampai bila keadaan nak terusan begini ya?
tolonglah..nak minta maaf...segan,ego,xtahu nak cakap apa..apa-apa saja lah

0 comments: