BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 28, 2009

xde tajuk yg seswai..

sekian lama tak update..akhirnya aku berkesempatan gak nak buat mende nih. huu...dalam jangka masa yang singkat ni je dah macam-macam benda jadi kat aku. takde macam-macam sangat tapi cukup la untuk otak dan perasaan aku rasa penat. mujur jugak la aku rasa ada tempat untuk luahkan apa yang aku rasa. kat sini la kan. huhu.. aku memang tak pandai bercerita dengan orang. sangat-sangat tak pandai. cerita tu mesti tak dapat sampai kat orang tu dengan jelas. aku sendiri pelik. tapi aku bersyukur la sebab sekurang-kurang nya tak ada la aku bercerita sangat tentang orang lain kan. walaupun kadang-kadang muncul jugak kebolehan bercerita tu.huhu. nasib lah waktu tu. tapi penat kalau simpan semua rasa macam tu jek. bila ada apa-apa tapi tak dapat lepaskan rasa tu, sakit sangat. nak bernafas pun macam tak terlarat. haihh.. bagus gak la laptop aku ada microsoft office onenote. so sebelum aku ada blog nih, semua perkara aku cerita dalam tu. waktu tu la nak nangeh ke amende. and takde la aku risau apa-apa kan sebab onenote tu boleh set password. orang lain pun tak boleh baca. makanya, tak ada la aku kegilaan sebab tension ke apa. dan orang pun nampak aku sebagaimana aku di hadapan mereka. hoho. berkenaan aku tak pandai bercerita, tiba-tiba aku teringat kelas minggu lepas. kelas cct, creative and critical thinking yang pn kalsom ajar. hari tu dy suruh semua orang share problems. sampai-sampai turn aku, aku pergi la ke depan. punya la yakin. ahaha. tiba-tiba tengok muka diorang semua, tengok kamal yang tayang muka serius semacam depan aku ngan semua yang tiba-tiba senyap (xtau kalau aku yang terasa gitu) terus rasa berdebar semacam. aku dah start pelik dah. pastu cakap la pape tah kat depan tu. serius aku rasa tak keruan. tak tau kenapa. nak pandang siapa-siapa pun aku tak mampu. kenapakah? aku jatuh cintakah? dengan siapa? mereka semua? hahah. merepek. siap menggeletar lagik. waktu tu aku masukkan tangan dalam kocek sweater. terasa la nak keluarkan sebab biasa kalau present pape memang tangan aku terawang-awang cam hape. sekalitengok, tangan aku menggigil semacam. bertambah-tambah pelik aku. dengan suara aku jadi tersekat-sekat, cam tak mau keluar. selalu kemain lagi nak keluar, suka-suka jek tak kawal sound. sekali nih? tah la. sungguh-sungguh pelik aku rasa. macam bukan diriku sendiri. cewahh. aku dah kata dah, aku memang fail bab cerita problem dengan orang lain. hatta dengan mak aku sendiri pun aku tak cerita apa-apa sebab aku tak nak dia risau kat aku yang sememangnya dah merisaukan dia. dah la susah nak dengar kata. hahah. tah la. mungkin aku tak jumpa lagi kot orang yang boleh dengar cerita aku dengan sedengar-dengarnya. huhu. bukan bermakna aku tak percaya orang sekeliling aku sekarang ni tapi memang aku tak dapat berbuat begitu. maaf la kalian yer. aku tetap sayang korang sebagaimana yang sepatutnya.

0 comments: